tirsdag 2. september 2008

Begynner å bli syk ! :(

Hallo ^^
I dag våknet jeg faktisk tidlig ! Eller tidlig å tidlig, 11-12 tiden! ;)
Kjørte bort til søsteren min og skrev en jobbsøknad, noe vi stressa med i mange timer, for vi fikk så mange syke idèer! Men til slutt ble den nå ferdig :)
så kjørte jeg hjem igjen og stelte meg , kledde på meg og sminka meg og slikt.
Så ble jeg med min søster og Espen til Sartor :)
Der trasket vi litt rundt og slikt, til vi til slutt gikk til jysk og prøvde senger! :D jeey ...
Så kjørte de meg hjem, og jeg hadde den værste hodepinen du kan tenke deg !
Så etter en liten stund skriver Veronica melding til meg og spørr hva jeg gjør, og jeg sa jo jeg bare lå der! :P Så hentet jeg henne med scooteren så kjørte vi oss en tur og slikt ^^ Og tilbakeveien så vi ikke bare 1,2 eller 3 hjort. Vi så nemmelig 4 stykker ! Som stod i veikanten, og som løp over veien! Nydelige, de er rett og slett nydelige! :)
Men var litt skummelt også, hva om de hadde hoppet på oss liksom?!? :p
Men vi kjørte no hjem igjen, og nå ligger vi her da, i sengen og jeg har nettopp tatt 3 paracetter! HODEPINE for faen! :(
Også er jeg potta tett i nesen, og hoster. Så begynner nok å bli syk !!
Kjiipt! :(

4 kommentarer:

Karoline sa...

God bedring gullet<3

Marita Førisdal sa...

God bedring, fin blogg og fint navn<3

Iris sa...

Heisann:) Ja, hjorter e kjempe fine dyr! Er bare synd at dem jakter på dem:( Blir for fange av dem hvis dem ikke gjør det, sier dem hvertfall:S Hodepine ja, det vet jeg hva er, har hatt konstant hodepine i over en uke no! Blææ. Men, paracet er dårlig, panodil Zapp er mye bedre.. Fungere på halve tiden! Får kjøpt i vanlig butikk:)

Menne god bedring..

Iris her forresten, silk på GS;-)

Lone sa...

God bedring daa ;)