søndag 31. august 2008

Dagen i dag.

Heisann mine gode gamle! :D
I dag sov jeg til klokken 4 om ettermiddagen!
Uff, alt for lenge! Shame on me!
Så når jeg våknet ,eller rettere sagt, ble vekket! Så så jeg på TV, og ventet på at Silje pus skulle komme. Så satt vi bare å slasket og snakket ^^
Etter 2-3 timer gikk vi bort til Lene og Tom, jeg skulle holde Silje med selskap mens hun passet. Det var kos det !
Så kom Roger tror jeg han het,en Silje holder på med eller noe shit. Hyggelig guy han ;) Så satt vi nå der og ble litt kjent og slikt.. :)
Etter en stund ringte jeg Veronica søte , og spurte om hun ville ligge med meg, og hun sa ja. haha,neida. Men jeg spurte om hun ville sove hos meg, og det ville hun jo. Hallo, det er jo meg?!?!?
Så møtte jeg henne med min superkule scooter og kjørte bort der vi var.:)
Satt der en stund, kaninjakt på taket ! :D Veronica har skills med å fange kaniner altså! ;))
Så kjørte vi hjem til meg på min mega kule scooter nok engang! :)
Så satte vi på en film med mamma,Bratz i virkelig film, var egentlig nokså kjedelig, men var helt ok egentlig :) Så nå ligger vi her da, i sengen!;))
På hver vår data og loker GS ! :p
Og hører på ABBA! <3
Hurra for ABBA! Hva skulle verden gjort uten dem? :o

1 kommentar:

Karoline sa...

Verden ville ikke vært den samme uten Abba..!!