søndag 7. september 2008

Dyrebeskyttelsen Hordaland! :)

I dag begynte jeg som frivillig i DyrebeskyttelsenHordaland:)
En utrolig grei og kjekk jobb! Kose,stelle og rydde for ca 50 katter er jo en grei jobb ;) Utrolig nydlige vesner! Og jeg har funnet en jeg SKAL ha! elsker na! <3
Koose pusen miiiin!
Har også flyttet ned i kjellerleiligheten med Veronica! :D Kjeekt, så i morgen skal vi to shaine hele leiligheten, også når vi får lønning, skal vi på IKEA!
Jobb intervju i morgen, hehe. Blir fuuuuun;P
Så da blir meg og Margrethe kollegaer faktisk, OM vi får jobben da! haha!
I helgen hadde jeg det fun :) Var hos pappa, noe som var kos, iogmed at jeg sikkert ikke har vært der på 2-3 mnd, om ikke lengre! *Shame on me!*
På lørdag møtte jeg Margrethe og vi kjørte litt rundt, før vi gikk opp på en lekeplass, med Cola og sjokolade! Så lekte vi på lekeplassen ;)
Og Margrethe fikk lære seg å kjøre scooteren min! og jeg gir henne en 10er! hahaha!
Og på søndag, altså i dag. Så har jeg egentlig sagt hva jeg har gjort xD !
Nå sitter meg og Veronica og diskuterer hva vi skal kjøpe og hvordan vi skal ha det osv ! :p hehe.. fulle planer ;)
Men nå skal jeg strax legge meg,, Natta peeps;)

7 kommentarer:

Karoline sa...

Så koselig jobb! <3

Kristina sa...

Åh, drømmejobb.

Ella sa...

Så gøy jobb! Men jeg har nok med en katt, hoho :P

Mia sa...

Snilt å jobbe frivillig! :)

Camilla Didriksen sa...

Det hørtes ut som en herlig jobb! :)

Martine sa...

så koselig og viktig jobb :))

[S] sa...

Jeg har respekt for de som melder seg frivilige til å jobbe i dyrebeskyttelsen! Dere gjør en kjempe jobb:-)