lørdag 30. august 2008

Long time , no speak!

Serisøt nå MÅ jeg skjerpe meg !
Jeg sier hver gang at jeg skal skjerpe meg, men det skjer aldri!
Men nå har jeg bestemt meg for å begynne et nytt og bedre liv, og da skal jeg også bli flinkere til å blogge her !

I det siste har det egentlig ikke skjedd så mye, unntatt at jeg kjeder meg forderves mye om dagene! Ingen skole , ingen jobb = UTROLIG KJEDLIGE DAGER!
Jeg trodde jeg aldri kom til å si det, MEN jeg savner skolen!
Jada, eg sa det !
Jeg savner også gamle klassen min,vet de savner min "gode" humor i klassen!

Ellers så går dagene sakte , men sikkert fremover! Eller de går egentlig ganske kjapt, hehe.
Jeg henger nå med venner, og spiser kinamat til den store gullmedaljen! :)
Og på mandag har jeg bestemt meg for å slutte å spise snop, drikke brus og skal begynne trene masse ! uannsett! eg SKAL klare det !
Så desså!

Hvordan har deres dager vært då? :D

2 kommentarer:

Karoline sa...

Vi kan støtte hverandre..jeg skal også slutte med godis og brus..og begynne å trene!

Marita Olsen sa...

Jeg er SÅ enig !! :)
Vi får støtte hverandre :)